söndag 31 juli 2011

Lilla Lady

Tja!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket . Försov mig som F*n i morse när jag skulle släppa
ut hästarna.... men jag cyklade som en dåre dit , tur att det inte är långt dit! Nu sitter jag
i soffan och väntar på att mina föräldrar ska komma hem. Dom har som vanligt varit uppe i stugan och jag har tagot hand om både min egen och Doverholts hästar. Men SNART väldigt snart åker jag till Arboga och det ska bli så jävla skönt att åka dit och ha lite roligt ! Eller okey , sjukt roligt kommer jag ha ! haha...Var hos min vän My igår och hon hade fått super söta Kattungar , åh vad jag vill ha en... den var så sjukt söt ! Men jag får väll såklart inte för mamma... Borde få med tanke på hur mycket jag är hemma? Vi hade
ju katter i stallet hemma förut då fick jag ingen , men man kanske borde försöka få sig en nu ? Vi får väl se vad hon säger , troligtvis ett nej ... Tänkte även att jag skulle duscha min Pålle idag , det behövs med alla salvor och flug sprayer som hon har i pälsen . Jag skriver sen ikväll igen !




Är dom inte söta då?!:'D



Pusss Maria !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar