fredag 29 juli 2011

För jag blir så Dum av dig .

Nämen häj ! Tänkte faktist jag skulle börja blogga på allvar nu ! Min trogna läsare ( Min fina johan) Klagar.. Så ja, jag får väl skärpa mig ;) I varje fall så var juu Linuz här en vecka , Gos! Det har inte hänt så mycket . Eller jo,var på Furuviks djurpark med mamma, staffan och Linuz det var väldigt roligt ! Sen i tisdags så var jag , Johan och hans lillebror Adam på Leksands Sommarland , fy satan vad kul det var ! Men såklart ska jag snubbla i en trappa och skrapa upp knäet , sved gjorde det men det sket man väll i och lekte ändå ! Tänkte även påpeka att jag var kung i tävlingarna vi hade ! Im the KING! haha...

En sak förstår jag inte , Jag har börjat sova så dåligt när jag sover själv? Är det bara för att jag är van att sova med Johan nu när vi kan träffas oftare , visst vi träffas inte ofta men betydligt oftare nu när han inte spelar innebandy. När han inte är här somnar jag ungefär vid 1-2 på natten men när vi är med varandra kan jag somna redan vid 10?! Rätt sjukt , bara längtar tills jag får sova bredvid honom för alltid , Min kärlek!

Nej nu tänker jag kolla på några avsnitt utav Jersey Shore , så fruktansvärt bra serie! Hare bäst dom som läser min blogg ! Och jag LOVAR den här gången att jag ska blir bätte på att blogga :) Tänkte även Fota hästarna i vårat stall idag och lägga upp dom på bloggen , dom är ju rätt söta !

Johan, du är det bästa jag vet ! Jag älskar dig nu och kommer alltid att göra . Men dig mår jag bra. Bättre än någonsin! Du är min absolut första och sista kärlek , det finns en framtid med oss och jag tror på den <3












Pusss Maria !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar