tisdag 5 juli 2011

I sängen!

Vet att det va ett tag sen jag bloggade , men har som sagt inte vetat vad jag ska blogga om men jag tänkte berätta lite vad som har hänt i mitt liv!

För ett litet tag sen får jag ett samtal ifrån min bror. Tänkte vad vill han? vi brukar inte prata så mycket med varandra. Jag hör att han är ledsen och han frågar hur det är med mig osv... Sen säger han : Tommy dog inatt. Jag vart helt tom, bröt ihop totalt! Jag frågade om han skämtade med mig? Ville att det bara skulle vara en dröm! Men så var det ju såklart inte... Skänker en stor tanke till Bettan, Linnea och veronica och nsåklart min älskade och underbaraste pappa  <3

Har ju även varit i CYPERN! Flygresan gick bra. Vi landade runt 11 tiden, checkade in osv. Bytte om till badkläder så vi var redo om vi ville bada på en gång ;) Vi gick och åt först. Förreste vilken mat det finns där borta?! Åt sig proppmätt varje dag fast fick lämna hälften nästan varje gång , dom verkar tro att man är en man på 300 kg?!haha! I varjefall så solade vi och badade varje dag. På kvällarna när vi skulle gå hem ifrån stan längs havs promenaden stannade vi och tog en drink på ett super mysigt ställe , kunde inte fått en bättre första resa , tack min kärlek!

Och i måndags så åkte jag till Peace and love ! Vilken vecka alltså... Mycket skratt med as grymma människor ! Men jag fick ju tyvärr feber på lördagen , så nu är man förkyld och hostar som en j'vel! Inte så kul , men är förbannat glad att jag inte vart sjuk i början av veckan! Och det har nog aldrig varit så skönt att komma hem som det var igår... Jag la mig direkt i soffa och somnade efter 10 min MAX! Fick äta mammas mat och DUSCHA raka benen osv.... gött som bara den !

Nej nu tänkte jag faktist försöka ta tag i bloggandet , lovar inget men ska försöka!
Lägger upp lite bilder nu !


Min nya heldress!

En ny känning , ursnygg!

Ännu en ny klänning!









Pusss Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar