torsdag 14 juli 2011

Torsdag.

Nämen hej!

Va ett tag sen jag jag bloggade , men vet inte vad jag ska skriva om? I varje fall så har jag städat och tvättat idag, håller fortfarande på...haha! När mamma slutade så åkte vi in till stan. Sulle handla på Willys och in på H&M , mamma köpte hårfärg och jag en ny mascara (Y) Tänkte jag skulle prova den ikväll. Och i morogn Fredag kommer en väldigt efterlängtad kompis till mig vid namn Klara , tror ni jag är någe glad eller?! Vi umgick VÄLDIGT mycket när jag bodde i Arboga. Sen flyttade vi och då blev det som det blev tyvärr, men vi har många fina minnen som vi skrattar åt! Hjärta på dig! Så det blir att spendera helgen med henne och mamsen , mys! På lördag ska vi även på dop Karolina Persdahl's lilla dotter My ska Döpas , Kul! Nej nu ska jag avsluta detta ! 

Shit vad brun jag ser ut? Om man ändå va det....

Sötaste Hector








Pussss Maria ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar