söndag 31 juli 2011

What are words.

Hejje!

Nu ligger jag i min säng efter en skön dusch, det var behövligt ! Precis som jag skrev så cyklade jag ner till stallet och duschade min fina Häst . För skulle hon inte ens gå in i spolspiltan.... Men tillslut så traskade hon in och skötte sig utmärkt , Duktig pålle! Hon njöt verkligen utav att bli duschad och fin vart hon minsann =) Sen vid 8 tiden på kvällen så åkte jag till stallet igen och borstade lite på henne och longerade , men arbetade henne inte . För hon är så konstig att longera hon ska bara in till mig i mitten hela tiden , men idag så var hon duktig faktist ! Sen åkte jag hem och gjorde lite våfflor , hade bara ätit 4 mackor på hela dagen.... så det var behövligt ! Sitter och pratar med min fina i telefon nu , min fina gos ! <3 Nej nu sätter jag stopp för detta inlägg och skriver ett imorgon istället , hare bra hej !!


Min fina systerson!

Jag dör vad söt !!!!!






Pusss Maria!      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar