torsdag 18 augusti 2011

Skit i Rubriken

God kväll!

Någon som vill byta huvud med mig eller? Det hoppar iväg snart , aj aj ! Idag var det stallet hela dagen i skolan . Åkte dit , pratade lite , mockade och gorde även lite fint! Provred även en häst idag , mysig häst och så , men blir nog inget köp. Liiite för kännslig för mig tyvärr ... Men det går fler tåg! Har ju inte direkt bråttom med att skaffa häst då jag redan har en och även kan rida andra , så jag väntar på den "speciella" hästen , det kommer någon gång! Åkte hem och käkade lite god riktig husmanskost , väljer hellre det än en fin middag ute faktist(Y) Åkte till stallet en sväng mockade och sådär , vart ingen ridning idag. Tar det i morgon istället! =) Gick in i PonnyPrakt butiken och hittade en DÖÖÖÖ snygg JW väst som är perfekt på hösten/vintern/våren att rida i , blir liksom inte för varmt , den är så fin! Så den köpte jag (mamma) till mig , glad som bara den ! Nej nu ska jag snart kolla på en film med brorsan. Vad blire för film ? Jo , How High , så kunglig film !


Min nysa fin JW väst!




Puss Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar