måndag 22 augusti 2011

Nytt inlägg.

Goder kväller!

Sitter i soffan med music i mina öron , underbart! Idag har skolan varit som vanligt , är väldigt glad att vi har så korta lektioner som vi faktist har . Åkte till ARK (avesta ridklubb) och hade HästKunskap istället för ridning . Fast det var bara jag där?! Gjord inte så mycket faktist'! Efter det så käkade jag och mamma tjockis mat , ingen utav oss orkade laga mat när vi kom hem...haha! Men på måndag blir det ändring , för då blir jag "ägare" till ett löpband , nu Jävlar ska det springas ! Jag ska ner i vikt till vilket pris som hellst ! Människor säger : " Men varför sja du gå ner i vikt?'! du är ju inte tjock?!" Men ursäkta? Jag har extra kilon som absolut inte skulle skada om dom försvann , så nu jäklar ! Körde även hem ifrån avesta idag , det gick jätte bra ! Snart ska jag å mami kolla på Svenska Hollywood fruarna så kungligt program alltså!



Dagens! As dålig kvalite på bilden jag vet..

Jag å min bebis <3





Puss Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar