tisdag 23 augusti 2011

Maria Ericsson

Tjeeenare!


Idag har dagen varit suuuper ! Varit i skolan som vanligt , pratat med lärare om lite saker jag ligger efter i . Slutade klockan 15.10 skönt , fick åka med Nathalie ramsell i hennes as coola Mopedbil! Åkte hem , råkade somna i 45 minuter innan maten var klar.. Åt Macaroner och skinksås , fy fan vad gott de är ! Sen skulle jag ha ridit , men knotten var ju inte lite jävliga + att dom va 10000000 stycken , så nä , jag struntade i det , rider imorgon istället =) Just nu sitter jag och kollar på True 'Talent , bra program faktist!

Jag skulle även behöva shoppa kläder till Hösten , har verkligen inga varma kläder jag kan ha... Man kanske kan shoppa lite när man åker till sin kärlek nästa helg ? Ska kolla med min "kassa" eller "kassor" haha.. För det äår faktist nödvändiga kläder jag bhöver , för en gångs skull! hehe... Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv . Imorgon tänkte jag gå ner till Körskolan på morgonen och se om dom har hittat tid till mig och se om jag kan börja plugga lite , hoppas verkligen!












Puss Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar