måndag 15 augusti 2011

Ju mer dom spottar.

Jag är världens sämsa bloggare , jag veeet ! Men har inte riktigt haft tillgång till dator . Aja tänkte resumera min vecka som har gått : Åkte ner till Arboga som jag skrev i inlägget innan i veckan , åkte hem igår . Tråkigt men sant... Killarna från Stockholm + en tjej kom på Torsdagen , vilket betydde fest på Fredagen. Åh satan vad kul jag/vi hade ! Vet inte när jag skrattade så mycket och hade så roligt!=) Det kommer bli en repris , det lovar jag ! På lördagen tog dom flesta det lugnt , förutom Fulex (Felix) han körde All In precis som på fredagen , skrattade mycket gjorde vi ! Sen på söndagen vart det Pizza på förmiddagen och hemfärd vid 2 , aknar redan min Fina Vän <3 . Ahjuste, min bror Andreas bor ju här ett tag nu också , idioten har oppererat foten så han har bosatt sig här , svin kul ! Träffar ju inte han så ofta ... Men nu kanske jag tröttnar på han istälet? Nä , skulle inte tro det . ´Jag har tänkt på det , när man har äldre syskon , och man själv blir äldre så växer man till sig med varandra , man bråkar inte , utan blir mer som bästa vänner? Fast det är ju iof bra , om man ska tänka tillbaka till man va liten...haha! ah i helgen då? Nej jag ska väl sitta hemma trots att jag vill åka till Min Kärlek , men han ska iväg på match , tråkigt men sant.. But i love you anyway ! Ska kolla på film alldeles straxt , ska man kolla med 'Brorsan? ska se om han e trött eller inte . Hare bra Hej!


Den osminkade sanningen , aoutsh!






Puss Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar