måndag 8 augusti 2011

I varje steg vi tar.

Hej hej hallå!

Allt bra eller? Har inte kunnat blogga i helgen för att vi har varit uppe i stugan , och där har jag inte tillgång till dator eller internet , men det var fruktansvärt skönt att vara där faktist ! Åkte dit i Torsdags , och på fredagen så kom Robin och hämtade mig så jag fick träffa alla uppe i Östersund igen , riktigt trevligt! Åkte hem på söndagen och gjorde inte ett smack! Som vanligt antar jag..haha! Ah juste , har även skrivit in mig på körskolan nu också , whihoo! Så nu äre bara att tuta och köra! Skulle ju ha åkt till min hemstad på Torsdag till min vän Emelie , men planerna ändrades till det bättre , jag åker redan i morgon , är rätt så glad ! Kommer vara där tills på Söndag , får se hur mycket jag kna uppdatera , kommer nog inte kunna uppdatera så mycket i bilder , men annars så får jag blogga ifrån min kära Iphone , men då blir det ju enbart text tyvärr .... Men det är ju bättre än ingenting , Right ? Ska straxkt kolla på en av Magnus Betner's filmer , han är så grym! Det jag tycker är så bra med honom är att ha ALDRIG skrattar åt sina egna skämt ?! Det är inte alls kul när Komiker skrattar åt sina egna skämt .... Nej nu ska jag egoboosta mig själv lite (Y) Hare gött!











Puss Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar