onsdag 17 augusti 2011

För bara döda fiskar går med strömmen.

Hejsan Svejsan!

Just nu sitter jag i soffan med Bror och kollar på Stockholm Boogie , om ni inte har sett den så se den ! Så grym svensk film måste jag säga ! Idag var det första dagen i skolan , känns riktigt bra. Men det tycker jag nog nu bara..haha! Schemat var riktigt bra , nya ridlärare och underbara vänner <3! Men det var ju mest bara snack i Aulan och sådär . Rätt skön dag med andra ord ! I morgon ska vi vara i stallet hela dagen , rätt skönt om ni frågar mig ! Ska eventuellt prov rida en Häst i morgon eller en annan dag , IIIH vad kul! Men mer om det i morgon =) Nej nu ska jag kolla film , hare bra hej !

Paket till mitt hjärta , vad kan det vara? ;)

Lite halv gott sådär!




Puss Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar