torsdag 2 juni 2011

Ingen rubrik...

Tjabba tjena!

Vet att jag inte har bloggat på länge men vet inte vad jag ska ha skrivit.. aja! Just nu sitter jag i min fina killes soffa, han skulle jobba uppe på lugnet idag, tråkigt! men men , förhoppningsvis så kommer han hem innan 22.00 ikväll. Vad ska jag göra då? Jo jag ska städa f
ör det ser ut som ett bombnedslag här hemma... fast man har slutat blivit chockad! Sen går jag nor ner på stan och kikar lite, får se hur jag gör . Det är tråkigt att kolla när man ändå inte ska shoppa... men jag vill ju fördriva tiden lite, den kommer gå så sakt idag , men i morgon kommer min fina vän Jessica & Erika hit , blir lite partY osv! Kommer bli galet roligt! Nej nu ska jag sova en stund, är idiot trött.



Puss Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar