torsdag 9 juni 2011

Cypern!

Hello Ladies!

God morgon! Gick upp klockan 07.15 i morse och släppte ut hästarna, det var redan skit varmt då? skönt ! Idag är det skolavslutning. Sen i morgon klockan 6 på morgonen så flyger jag och min Kärlek till: CYPERN! Åh vad jag längtar! En hel vecka utan att behöva tänka på något annat än mig själv =D Kommer lägga upp MASSOR med bilder på bloggen sen , hoppas bara jag kommer ihåg att ta kort? haha... Jessica kom förbi igår hon sov också här , så igår kväll kollade vi lite på film och hade det mysigt ! Snart blir det hoppa in i duschen och göra sig klar för avslutning. Tänker inte göra mig någe "speciellt fin"" eller så , men jag kommer självklart fräsha upp mig ! Jessica ligge fortfarande och snarkar , kanske borde väcka henne? Nä, hon får sova en stund till ! SLänger upp en bild på cypern (dock inte våra ställe)



Kolla bara stränderna!!!






Pusssss Maria !

                                                                             



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar