måndag 16 maj 2011

Trött chey!

Goder kväll!

Dålig uppdaterin i know... Men jag gör ju bara samma saker hela veckorna! Men har LITE saker att berätta om i varje fall (Y) I helgen så umgicks jag med min fina pojk <3 Vi åkte till Stockholm på lördagen och shoppade lite , Johan hittade lite saker och jag hittade själv inte så mycket tyvärr... men men lite vart det ju i varje fall ! Köpte även 2 grejer idag som jag inte har fotat än, men lägger upp i morgon ! Har beställt 2 exemtäcken till min häst idag också. Hon har ju exem så täcken går åt vill jag lova, antingen blir dom super blöta när det har regnat och tar 100 år at torka , eller så kliar hon sönder dom ! Grrr! men men , nu har jag i lager !(Y) Ahapp , vad ska jag skriva nu då? Ah juste , ska maila en tjej i morgon om en häst , åh så fin den var! Spännande ;) Nu ska jag sova , God Natt !

Fin Blomma jag fick utav Catrine och Danai ! <3

Egoboost! (Y)





Pusss Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar