onsdag 4 maj 2011

Ingen Rubrik!

Hejje ! Allt bra eller? Vet att jag har varit dålig på att blogga , men har inte riktigt vetat vad jag ska blogga om. Har egentligen inte någonting att blogga om nu helller...haha! Ialla fall så var jag hemma ifrån skolan igår för att jag vela säga hej då till Mamma & Staffan som åte till  Turkiet och ska vara där i en vecka ! Kommer sakna er.... Och idag stannade jag hemma för att mina ridkläder ligger i bilen som dom har till Arlanda*SUCK* aja! Har också skaffat mig en Sambo ;) Hon ska bo hos mig en vecka sen skiljer vi oss =( buhu! haha. Och nu är det bara 36 dagar kvar tills jag och Min Kärlek Åker till Cypern!! Längtar sååå mycket ! Det kommer bli min bästa semester någonsin! Nu ska jag tina upp några bullar ! Lägger upp lite bilder ! Hejdååå!

Jag och Blue <3

Mina Fina <3

YÄÄÄH!



Pusss Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar