lördag 23 april 2011

Typ Påsk!

Har inte bloggat på flera dagar jag vet... Men det har inte hänt så himla mycket! Skulle ju som sagt ha varit med min fina  i helgen , men Landslaget ringde och vela ha med honom, så glad för din skull hjärtat! Så det vart en hemma helg ändå! Men Johan var så gullig så han kom med ett suuuuper stort Påskägg till mig i onsdags , gulledig! var tyvärr bara hos mig i några timmar innan han åkte tillbaka hem , men dom timmarna var underbara! Love you<3 Ja vad ska jag mer säga? Ah juste , igår som kom min och jessicas vän Micke hit och senare på kvällen så kom även Jasmin & Vincent , riktigt trevligt! Kollade på skräckfilm. Kan ju säga såhär att jag har aldrig sätt 2 killar bli så rädda om Micke & Jasmin va , det vart mycket skratt för mig och Jessica! Dom åkte hem runt halv 5-5 och då somnade jag nästan direkt eftersom jag hade utsläpp i morse , men va inte trött när jag vaknade?! kontigt... SLänger in lite bilder nu ! Ska checka tv:n och fläska i mig en glass , Awesome!



Kan inte annat än Älska dig!



Jag och Pepsi!


Läckerbit! Mums! 






Pussss Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar