måndag 11 april 2011

Hejje!

God kväll!

Vaknade i morse UTAN feber(YYYY) Skönt! Så i morgon blir det skolan. Sitter just nu i soffan med Familjen och glor på tv som vi alltid gör den här tiden...*haha* Så eftersom jag mådde så bra som jag gjorde idag så bestämmde jag mig för att rida idag som jag alltid gör klockan 17.00. Red på världens bästa ponny som heter : Blue ! Det gick riktigt bra! Han var pigg och frammåt och idag var det markarbete på schemat och nästa måndag är det hoppning , roligt! När vi stod stilla och lyssnade på Vanja så upptäckte jag att våren var påväg, inte bara värmen, utan MYGG?! nu? redan*?! NOOOO!!=( och dom är ju stora som helikopptrar!!! Och det menas med att min häst åste börja använda exem täcke innom en snar framtid ..... När jag kom hem så åkte jag ner till stallet direkt så jag hade det gjort. Träffade på anna och vi bestämmde att jag ska rida Shakespear i morgon, roligt! Har fixat mina naglar också , tagit bort gammalt nagellack och satti dit nytt , super fräscht! Nej nu tar jag kväll och uppdaterar i morgon under dagen !




Min fina systerdotter<3


Min tokiga systerson med mormors brillor,haha!<3






Puss Maria !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar