tisdag 12 april 2011

God kväll!

Tjena!
Har äntligen satt mig i soffan och tryckt i mig en piggelin och saft! Är suuuper trött efter att ridit 3 hästar idag trots att jag inte är helt 100 efter min feber... Men men! Skolan idag var soft. Hände inte så speciellt mycket faktist. Tänkte berätta lite vad jag gjorde med hästarna här hemma:

Gola: Red "fjäder bommar" idag. Hon fattade tillslut vad jag vela! Duktig häst! Fast hon tyckte vi kunde hoppa istället..... MEN det tyckte inte jag och hon gick med på det =) Bästa hästen!

Shakespear: Samma här, men han är ju som sagt liiite seg men han kommer igång tillslut. Alltså super fin på slutet!
Ah juste, har bestämmt nu vad jag ska vara på maskerad festen på lördag(Y) inte så ycket att komma med men det är ju någonting i varje fall! Och ett STORT + att min fina  kommer nog på fredag, WIHO! Åh vad jag älskar min pojkvän , han är den bästa! Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva!

Saft+Piggelin= Mums!

Egoo!




Pussss Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar