tisdag 19 april 2011

Big Brother!

 Sitter i soffan med min Bästa vän<3 och kollar på Big Brother, as grymt! Idag så red jag inte i skolan och efter det så hade vi idrott, spelade Badminton as kul! Men som sagt så är jag en extremt dålig förlorare... Men det går över lika fort! Skulle faktist kunna ha det som fritids syssla. tönt maria haha! Sen när jag kom hem så grillade vi fläsk file med potatisgratäng osv här hemma , grym *grillare* är jag (Y) awesome vart de ! Vid 7 tiden så cyklade jag ner till stallet och red min fina hest , så duktig så idag ! Gallopperade lite idag å jisses vad hon tyckte det var kul ! Hon försökte öka hela tiden , snuttan <3 nej nu ska jag lägga in lite bilder å va med min vän !

Jag och Pepsi!



Visst är han lite söt då?=D


 Pussss Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar